logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

ساختمان با معماری سبز

ساختمان با  معماری سبز

 

 

 

این مجموعه با نام “Nieuw Bergen”, شناخته می شود.

مجتمع های مسکونی پایدار و با کیفیت بالایی را در راستای خیابان Deken van Someren ارائه می دهد که بر پایه دیدگاه توسعه پایدار در این محله بنا شده اند.

 

 

 

 

ساختار این ساختمان شکل خود را از سطوح مبنایی گرفته است که با زاویه ۴۵ درجه نسبت به سطح ساختمان های مجاور قرار دارند.این طراحی باعث می شود که نور طبیعی بسیار زیادی به سطوح محدوده ساختمان بتابد و نمایی منحصر به فرد و دندانه دار ایجاد کند. این معماری همچنین سقف های شیب دار سنتی را نیز به بیننده القا می کند.

با پیروی از طراحی محرک های محیطی، این مجموعه بر پایه یک استراتژی پایدار منفعل ساخته شده است، مانند پانل های خورشیدی از مزایای صفحات سقفی مورب رو به خورشید بهره می برند.با تکیه بر مفهوم تکامل استراتژی شهری، MVRDV در پروژه های اخیر خود در ایجاد ساختمان های مسکونی به این اصل پایبند بوده است.نور طبیعی نقش مهمی را در Nieuw Bergen ایفا می کند،همانطور که مشاهده می شود در حجم های این ساختمان با معماری سبز محدودیت های سخت گیرانه ارتفاع بنا را رعایت شده و طراحی نیز به نحوی صورت گرفته است تا حداکثر نور طبیعی خورشید، حداکثر نما و صمیمیت ایجاد شود و در عین حال در دید بودن از سمت سطوح خیابان های اطراف را کاهش می دهد.پارک های کوچک اطراف این مجموعه نیز توزیع مناسب و چشم نواز سرسبزی را در سرتاسر این مجموعه تامین می کنند.

هر ساختمان در Nieuw Bergen کاراکتر و استایل خاص خود را دارد و در عین حال یک بخش از یک مجموعه بزرگتر را نیز تشکیل می دهد که این امر متناسب با مفهوم و محتوای یک ساختمان شهری است، مانند موزاییک هایی از یک نقش و طرح کلی.

فضاهای سبز در سراسر مجموعه از جمله بالکنها، فضاهای باز،باغ های عمومی، گلخانه ها، ساختارهای لایه ای و صفحه ای  سقف ها قرار دارند و همه این سطوح را پوشش می دهند.

نمای خارجی این مجموعه ساختمان با معماری سبز، با رنگ های طبیعی پوشانده شده اند که این امر به اهمیت و زیبایی آن ها می افزاید.مواد به کار رفته در نمای خارجی شامل سرامیک، سنگ، چوب و دیوار های بتنی در در بافت های مختلف از براق تا زیر و خشن هستند.این طراحی بسیار خاص و زیبا و دوستدار محیط زیست حاصل  ترکیب و اتحاد اصول پایداری،مشارکت محله ای و مهندسی نوین است.

 

 

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس