logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلای تریبلکس کلاسیک در بابل

سبک طراحی کلاسیک
امکانات ساختمان استخر، اتاق بازی، شاه نشین، روف گاردن
تعداد خواب 4
تعداد طبقات تریبلکس
مساحت کل زمین 557
مساحت کل ساختمان 135
محل پروژه بابل
طراحان مجتبی بخشیان، فرهاد کتال، محسن ارجمند
کارفرما: جناب آقای نصیری

طراحی ویلای کلاسیک با شکل و شمایل متفاوت و خاص در مازندران- بابل

این ویلا با توجه به خواسته‌های متفاوت و خاص کارفرما، هم شبیه ویلا و هم شبیه به آپارتمان طراحی شده است (بزرگی و ابهت آپارتمان‌های کلاسیک و عشوه‌گری و طنازی ویلاهای خاص).

سقف‌های شیبدار این پروژه که در جهات مختلف در فرم ساختمان جانمایی شده‌اند، به همراه ابزارهای خود و بازشوهایی که نگاه به پیرامون اطراف دارند، باعث خاص بودن این پروژه ویلایی شده و شاید دایره کمتری از سلیقه‌ی عموم جامعه را پوشش دهد.

سبک این ویلا به نوعی حس دوگانه کارفرما را به خوبی بیان می‌کند، یعنی بنایی با شکوه و مجلل و در عین حال صمیمی و خودمانی (هم برونگرا و هم درونگرا) می‌باشد. در این ساختمان از متریال سنگ سفید استفاده شده است. تک متریالی که با ابزارهای ساده زینت شده است و سقف‌های شیبدار با آردواز مشکی و در تضاد با سنگ است. طراحی پلان با توجه به همین موضوع با نما گره خورده؛ یعنی در پروسه طراحی، همزمان به پلان، فرم و نما فکر شده و در نهایت این پروژه خلق شده است.

پلان به این صورت است که در طبقه همکف، لابی، پارکینگ، اتاق ورزش، انباری، استخر، سرویس بهداشتی و اتاق تاسیسات تعبیه شده و با پله گرد دکوراتیو زیبامیتوان به طبقات بالایی دسترسی پیدا کرد. آسانسور در کنار باکس پله در نظر گرفته شده است.

در طبقه اول، فضاها از نورگیر طبیعی برخوردارند و دارای پلان آزاد می‌باشد که می‌توان به راحتی آن‌ها را مبلمان کرد.

طبقه دوم به فضاهای خصوصی اختصاص داده شده و شامل 2 اتاق خواب معمولی و یک اتاق خواب مستر (شامل کلوزت، حمام و سرویس بهداشتی)، نشیمن خصوصی، سرویس و حمام مشترک می‌باشد. نشیمن خصوصی در بین اتاق خواب مستر و دو اتاق خواب دیگر طراحی شده که هم سرویس دهی به همه‌ی اتاق‌ها بسیار خوب صورت گیرد و هم محرمیت در عرصه خصوصی ویلا حفظ شود.

طبقه سوم را می توان یک بنای دوبلکس مستقل تلقی کرد. این طبقه دارای یک خواب با اتاق پرو، سرویس و حمام، رختشوی خانه، آشپزخانه و نشیمن عمومی (مشرف به تراس دلباز) می‌باشد. همه فضاها از نور طبیعی بهره می‌برند و کوران هوا را به همراه دارند که این بر بالا بردن کیفیت فضایی تاکید مستقیم دارد.

در طبقه بالای این واحد یک شاه نشین در نظر گرفته شده که تنها شامل یک نشیمن به همراه تراس است. این فضا بالاترین قسمت این ویلاست که چشم انداز بسیار عالی به طبیعت اطراف دارد. نکته بارز فضاهای این ویلا این است که همه فضاها ابعاد مناسب و شکل خوانا دارند که پرت فضاها را به صفر می رساند و مبلمان به راحتی صورت میگیرد. همه فضاها دارای بازشوهای مناسب می باشد که باعث میشود از نور طبیعی بهره مند گردد و کوران هوا به راحتی صورت گیرد و رطوبت از فضا تخلیه شود. فضا بندی ها، دسترسی ها، حفظ محرمیت و سرویس دهی فضاهای خدماتی به دیگر فضاها، در این پروژه به شکل عالی رعایت شده است که از نکات بارز طراحی این ویلا میتوان در نظر گرفت.

گروه فنی مهندسی کهن طراح و مجری پروژه‌های خاص، مفتخر به انجام صفر تا صدی پروژه (طراحی پلان با کلیه امکانات طراحی و روابط فضایی صحیح و طراحی نما) با توجه به روحیات و علاقه مندی کارفرما به سبک مورد نظر می باشد و با در نظر داشتن هدف سرمایه‌گذاری ساختمان و بازگشت سرمایه و کسب رضایت کامل کارفرما، پروژه تحویل گردیده است.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس