logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی آپارتمان ساحلی در نوشهر- مسکونی

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان آسانسور، باشگاه، لابی، روف گاردن، جکوزی
تعداد خواب 3
تعداد طبقات 7 طبقه
مساحت کل زمین 345 مترمربع
مساحت کل ساختمان 1,640 مترمربع
محل پروژه مازندران- نوشهر (کوچه ساحل)
طراحان محسن ارجمند، مجتبی بخشیان، نوید نثیر
کارفرما: جناب مهندس انصاری

طراحی آپارتمان مسکونی رو به دریا در نوشهر، توسط تیم فنی کهن‌ سازندگان.

در این پروژه، با گروهی از کارفرمایان مواجه شدیم که هر کدام دیدگاه‌های مختلف و بعضاً متضادی داشتند، که این موضوع کار ما را دشوارتر می‌کرد. اما ما این چالش را پذیرفتیم و با اعتماد به پروژه وارد شدیم. در نهایت، طرح ارائه شده تأیید همه کارفرمایان را جلب کرد و پروژه به موفقیت مانند سایر پروژه‌های ما دست یافت.

ما از شرح دقیق جزئیات خواسته‌ها چشم‌پوشی می‌کنیم و به طور کلی بیان می‌کنیم. به دلیل قرار گرفتن پروژه در یک موقعیت جغرافیایی مناسب در کنار خط ساحلی و نزدیکی به دریا، نمای اصلی آپارتمان دارای چشم‌اندازی عالی از دریا است. به همین دلیل، دید حداکثری و سطح شفاف در نما از مهم‌ترین درخواست‌های هیأت کارفرمایان بوده است. طراحی یک جکوزی در تراس اصلی نیز با توجه به این شرایط انجام شده تا هم دید کامل و هم حفظ حریم خصوصی را برای پروژه به ارمغان بیاورد. بر همین اساس از پنل‌های ریلی استفاده کردیم که در مواقع استفاده از جکوزی حریم خصوصی را حفظ می‌کند و در دیگر مواقع، دید کامل دریا را به ساکنین ارائه می‌دهد.

ترکیب المان‌های عمودی و افقی، متریال‌های گرم و سرد در کنار هم، عمق در حجم و نمای ساختمان و همچنین افزودن خطوط سبز به وسیله گیاهان و درختچه‌ها به طور چشمگیری به کامل شدن نما کمک کرده‌اند. نکته جالب توجه این است که وجود پنل‌ها را جابجا کنند و با جابجایی هرکدام از آن‌ها نمای آپارتمان شکل تازه‌ای بخود می‌گیرد. همین امر باعث جذابیت برای مخاطبین در منظر شهری شده که هر بار نمای متفاوت را شاهد باشند.

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس