logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

دیزاین و دکوراسیون داخلی آپارتمان در ساری

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان -
تعداد خواب 3
تعداد طبقات -
مساحت کل زمین -
مساحت کل ساختمان 200
محل پروژه مازندران- ساری
طراحان فرهاد کتال، محسن ارجمند، پونه عزیزی، زهرا غنی، مهلائیل سرابندی
کارفرما: جناب آقای کاظمی

هدف از طراحی داخلی، بهینه‌سازی فضا به‌همراه زیبایی است. این بهینه‌سازی، با رعایت اصول طراحی و معماری، بایدها و نبایدها، فضایی را با آراستگی و راحتی فراهم می‌کند. طراحی داخلی عبارت است از فرایند طراحی جامع نمای داخلی یک فضا، که در آن طراحی کف، پنجره‌ها، درها، دیوارها، نورپردازی، اثاثیه و بخش‌های دیگر را در نظر می‌گیرد. 

گروه فنی مهندسی کهن سازندگان، با تیمی مجرب و خلاق، با در نظر گرفتن علاقه و نیازهای کارفرما، طراحی فضا را آغاز کرده و امکانات مطلوب را به شکل مهندسی شده، در خلق فضاها، مورد طراحی و اجرا قرار داده‌اند. آنها از فرم‌های ساده و انتزاعی برای ایجاد آرامش و استفاده از متریال‌های پویا، بهره‌مند شده و با استفاده از پارتیشن‌های لوور به عنوان جداکننده بین فضاهای آشپزخانه و نشیمن، دید و ندید فضا را مدیریت کرده‌اند. 

طراحی سقف‌های با کادر وسیع و بدون جزئیات اضافی، به منظور سبک‌سازی و هدایت ریتم به سمت اتاق‌های خواب انجام شده است. استفاده از چوب و دکوراسیون ساده، به همراه سقف مسطح بدون تزیینات، نشان از اعمال اصول طراحی داخلی مدرن دارد که به دنبال سادگی و شکوه در عین حال استفاده از متریال‌های طبیعی و بادوام است.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس