logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن ایرانی

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، روف گاردن
تعداد خواب 4
تعداد طبقات تریبلکس
مساحت کل زمین 211 مترمربع
مساحت کل ساختمان 512 مترمربع
محل پروژه چهارمحال و بختیاری- شهرکرد
طراحان نوید نثیر، محسن ارجمند، مجتبی بخشیان
کارفرما: جناب دکتر آتش افزا

طراحی دکوراسیون داخلی پروژه ویلایی جناب دکتر آتش افزا که سناریو و ایده‌پردازی طراحی آن بر مبنای سبک معماری نئوکلاسیک ایرانی می‌باشد. رویکردی مدرن دارد که با روحیه و موتیف‌های معماری ایران ادغام شده است. رنگ بندی کلی این بنا ملایم و بر مبنای رنگ‌های خنثی است و با مبلمان، اکسسوری و المان‌های تزئینی با رنگ‌های پر قدرت‌تر ترکیب شده و به تعادل و هارمونی رنگی و بصری رسیده است.

روحیه مینیمال بودن در کل پروژه به چشم می‌آید. در جزئیات و مبلمان هم این نوع نگاه کاملا مشهود است. بکار بردن قوس‌های ایرانی وکاشی‌کاری فیروزه‌ای ایرانی و استفاده از قالی‌های ایرانی، حال و هوای بسیار دلپذیری به انسان می‌دهد. با حضور در این ویلا، احساس می‌شود که در محیطی با ویژگی‌های ویلای ایرانی قرار گرفته‌ایم؛ محیطی که از یادگاری‌های گذشته و الهام‌گرفته از فضاهای معماری ایرانی بهره می‌برد، با این تفاوت که با استفاده از تکنولوژی‌های ساخت مدرن و به‌روز طراحی شده است.

در طراحی دکوراسیون داخلی این ویلای نئوکلاسیک ایرانی از متریال‌های متنوعی استفاده شده است. با این حال، هنر تیم طراحی در ترکیب این متریال‌ها و تخصیص درصدهای متفاوت به هر یک از آن‌ها در اطراف مختلف فضاها به چشم می‌آید. متریال‌هایی مانند کاشی لعابدار فیروزه‌ای، ام دی اف هایی (MDF) با طرح‌های چوب و رنگ‌‎های ساده و سفید، لمینت با طرح چوب، کناف، سرامیک‌‎های مات طوسی رنگ کف، لوورهای چوبی، سنگ بازالت پریکات شده، سرامیک‌های طرح سنگ و دیگر مصالح به کار رفته است.  

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس