logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

نکاتی در مورد بازسازی ساختمان در شمال

نکاتی در مورد بازسازی ساختمان در شمال

تمامی بناها و ساختمان هایی که چند سال از زمان ساختشان گذشته باشد، به مرور دچار فرسایش و کاهش کیفیت خواهند شد. بنابراین بعد از گذشت چند سال افراد تصمیم می گیرند که خانه شان را بازسازی کنند. هنگام بازسازی ساختمان باید به نکاتی توجه داشته باشیم تا علاوه بر زیبایی، مقاومت ساختمان را نیز بالا ببریم. بسیاری از افراد که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، ویلاهایی چندسال ساخت و فرسوده را با قیمت پایین خریداری می کنند و سپس آن را بازسازی می کنند و مورد استفاده قرار می دهند.
 

 
بازسازی ساختمان با هدف ایجاد تغییرات به منظور تنوع، مرمت و تعمیر ساختمان و انجام اقداماتی برای بالا بردن مقاومت و در نتیجه افزایش عمر بنا انجام می شود. بازسازی خانه می تواند شامل بازسازی و نوسازی کل خانه و یا بخشی از خانه باشد که در تغییرات جزیی و کلی در ساختمان بوجود آورد.
بازسازی ویلا نیز مانند هر فرآیند دیگر باید مطابق با قوانین موجود صورت گیرد. برای بازسازی و تخریب برخی قسمت های ساختمان مانند جابجایی راه پله، تخریب دیوارهایی که بار ساختمان بر آن سوار است، جابجایی دیوارهای پارکینگ و جابجا کردن بخش هایی از ساختمان شما موظف هستید از شهرداری مجوز دریافت کنید.
 
در مرحله اول بازسازی ساختمان شما باید نقشه کلی از بنای ساختمان خود داشته باشید به طوری که در آن تمامی اجزا و لوازم ساختمانی، خدمات فنی و تاسیسات، خصوصیات ساختاری ساختمان و … مشخص باشد و جزییات مربوط به اتاق خواب ها، آشپزخانه، سقف و … شرح داده شده باشد. بازسازی ساختمان شامل سه مرحله تخریب، ساخت و طراحی داخلی می باشد که می توانید با کمک شرکت کهن که در این زمینه فعالیت دارد، این کار را انجام دهید.

 

منبع: سازه گستر شمال

پروژه ها
مشاهده بیشتر
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس