logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

ویلا هوشمند در نوشهر

ویلا هوشمند در نوشهر

هوشمند سازی خانه و ویلا جزء مواردی است که در سال های اخیر مورد توجه افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند و همچنین سازندگان ویلا در شمال  قرار گرفته است. داشتن یک ویلای لوکس و هوشمند چیزی است که خریداران به دنبال آن می باشند تا ضمن برخورداری از آرامش در این ویلاها، امنیت کافی و راحتی را هم داشته باشند.

به طور کلی هوشمند سازی ویلا این امکان را به شما می دهد که ویلای خود را از راه دور کنترل کنید. به عنوان مثال زمانی که زنگ ویلا شما را می زنند، شما متوجه خواهید شد چه کسی به ویلای شما آمده و قادر خواهید بود در را برای او باز کنید.

کنترل امنیت ویلا جز موارد مهم هوشمند سازی ویلا می باشد. افرادی که قصد خرید ویلا در نوشهر یا سایر شهرهای شمالی را دارند و نمی توانند در تمام روزهای سال در ویلای خود باشند، همواره نگران امنیت ویلای خود می باشند. بنابراین با هوشمند سازی ویلای خود می توانند امنیت ویلای خود را کنترل کنند.

کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی ویلا یکی دیگر از مزایای هوشمند سازی ویلا می باشد. شما می توانید قبل از رسیدن به ویلای خود، سیستم سرمایش و گرمایشی ویلای خود را با گوشی فعال کنید و همچنین در دمای مناسب قرار دهید و یا سایر تنظیمات مربوطه را کنترل نمایید و نگران سرما و گرمای ویلای خود نباشد.

یکی دیگر از کارهایی که می توان با هوشمند سازی ویلا انجام داد، کنترل سیستم نور و روشنایی ویلا می باشد. برای مثال شما شما می توانید روشنایی لامپ ها را تنظیم کنیم و مشخص کنید هر کدام از لامپ ها چه میزان روشنایی داشته باشند و یا چه زمانی روشن شوند.

برخی از سیستم های هوشمند نور این امکان را به شما می دهند که از چه رنگی برای روشنایی استفاده کنید. این سیستم برای استفاده بهینه برق و انرژی بسیار موثر است.

چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید و هوشمند بودن ویلا برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که قیمت ویلاهای هوشمند بالاتر از سایر ویلاها می باشد اما در عوض امکانات ویژه و با ارزشی را در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از امکانات ویلای هوشمند و کنترل آن، شما نیازمند یک گوشی هوشمند، تبلت و … می باشید تا بتوانید از راه دور ویلای خود را کنترل نمایید.

منبع: سازه گستر شمال

پروژه ها
مشاهده بیشتر
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس