logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

معماران Zaha Hadid قرار است سیستم Hyperloop ایتالیایی را طراحی کنند

معماران Zaha Hadid قرار است سیستم Hyperloop ایتالیایی را طراحی کنند

استودیوی لندنی Zaha Hadid Architects توافق نامه ای را برای توسعه  سیستم حمل و نقل سریع Hyperloop در سراسر ایتالیا امضا کرده است.
این استودیو اعلام کرد که با Hyperloop Italia همکاری خواهد کرد تا "مرحله بعدی کار" را برای یک شبکه تقریباً مافوق صوت برنامه ریزی شده در کشور طراحی کند.
پاتریک شوماخر، مدیر معماران Zaha Hadid ، گفت: "ما مشتاقانه منتظر همکاری با Hyperloop Italia هستیم؛ پیوند با معماری دگرگون کننده، مهندسی و برنامه ریزی شهری با کارآمدترین و پایدارترین شبکه حمل و نقل برای بهبود قابل توجه دسترسی، اتصال و رفاه در شهرهای ما.
"ما رویکرد چند رشته ای هایپرلوپس ایتالیا را که ترکیبی از نوآوری ها در طراحی و فن آوری‌های عملیاتی که با پیشرفت در مواد سازگار با محیط زیست و روش های ساختاری است، به اشتراک می گذاریم. ما را قادر می سازد پروژه های مقاوم در برابر آینده را ارائه دهیم که از نظر ابتکاری، از نظر ساختاری کارآمد و از نظر محیط زیست پایدار باشند."
هایپرلوپ اولین بار در سال 2012 توسط اسپیس ایکس و بنیانگذار تسلا، ایلان ماسک پیشنهاد شد. سیستم حمل و نقل سریع از یک سری لوله های کم فشار تشکیل می شود که غلاف ها از طریق آنها رانده می شوند.
مطالعه امکان سنجی برای اولین هاپرلوپ ایتالیایی در حال انجام است.
این فناوری اکنون توسط چندین شرکت از جمله HyperloopTT در حال توسعه است که فناوری خود را برای استفاده در ایتالیا به Hyperloop Italia داده است.
هایپرلوپ ایتالیا در حال انجام یک مطالعه امکان سنجی در مسیر پیشنهادی بین میلان و فرودگاه مالپنسا است که باعث کاهش زمان سفر از 43 دقیقه به 10 دقیقه می شود.
شبکه برنامه ریزی شده در ایتالیا کاملاً از طریق منابع انرژی تجدیدپذیر تأمین می شود و قادر به تولید انرژی بیشتر از میزان مصرفی خواهد بود.
بیبوپ گرستا Bibop Gresta، بنیانگذار و مدیرعامل هایپرلوپ ایتالیا، توضیح داد: "این توافقنامه گام دیگری به جلو برای هایپرلوپ ایتالیا و توسعه چهارمین انقلاب صنعتی است."
"ما متعهد به ساختن در دسترس ترین، راحت ترین و ایمن ترین سیستم حمل و نقل در جهان با استفاده از نسل جدید مواد سازگار با محیط زیست با محتوای بازیافت بالا هستیم."
شبکه های هایپرلوپ در بسیاری از کشورهای جهان در حال توسعه است. در سال 2019، استودیوی معماری MAD طرح های خود را برای یک سیستم خورشیدی برای HyperloopTT نشان داد، در حالی که هند برنامه Virgin Hyperloop One را برای توسعه یک خط پرسرعت بین بمبئی و پونا تصویب کرد، شهرهایی را که در فاصله 35 مایلی قرار دارند فقط در 35 دقیقه به هم متصل کند.
اخیراً، دو مسافر انسانی با یک کشتی هایپرلوپ با طراحی BIG از صحرای نوادا سفر کردند.

 

پروژه ها
مشاهده بیشتر
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس