logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

پنج رویداد معماری و طراحی در ماه سپتامبر از راهنمای رویدادهای Dezeen

پنج رویداد معماری و طراحی در ماه سپتامبر از راهنمای رویدادهای Dezeen

پانزدهمین دوره طراحی میامی/بازل ، بازگشت جشنواره طراحی لندن و نسخه ویژه Salone del Mobile تنها برخی از رویدادهای بسیاری است که در راهنمای رویدادهای Dezeen در این ماه ارائه شده است.
پس از بیش از یک سال لغو و به تعویق انداختن نمایشگاه ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، تقویم نمایشگاه جهانی طراحی با برنامه ای فشرده از رویدادهای فیزیکی در یک ماه که ما آن را "سوپر سپتامبر" می نامیم ، در حال بازگشت است .
اینها شامل هفته طراحی وین ، طراحی چین پکن ، 3 روز طراحی در کپنهاگ و Maison و Objet در پاریس است.
رویدادهای منظم ماه سپتامبر با برنامه های از پیش برنامه ریزی شده مانند DesignMiami/Basel و هفته طراحی میلان همراه می شوند که منجر به انتخاب لیست های متنوعی می شود.
بسیاری از رویدادهای معماری و طراحی دیگر نیز در سراسر جهان در حال انجام است. در آمستردام ، What Design Can Do Live از طریق برنامه ای از گفتگوها تغییرات آب و هوایی و عدالت را مورد بررسی قرار می دهد ، در حالی که طراح صنعتی مارک نیوسون در موزه پاورهاوس در سیدنی سخنرانی با موضوع ارتباط متقابل را برگزار می کند.
جزئیات پنج مورد برجسته را بخوانید و راهنمای رویدادهای Dezeen را  برای رویدادهای معماری و طراحی بیشتر در سراسر جهان ببینید.

 


هفته طراحی میلان
5 تا 10 سپتامبر ، میلان


هفته طراحی میلان، که سرانجام پس از جلوگیری از وقوع Covid-19 در سال گذشته برگزار می شود، نام غیر رسمی بزرگترین گردهمایی سالانه طراحی جهان است.
این نمایشگاه شامل نمایشگاه مبلمان غول پیکر  Salone del Mobile است که امسال میزبان یک نسخه ویژه  Supersalone به سرپرستی استفانو بوئری است، به علاوه صدها رویداد در سطح شهر که به طور کلی به نام fuorisalone شناخته می شود، که در چندین منطقه طراحی شهر گسترده شده است.
در این مناطق، تاسیسات و نمایشگاه هایی با طراحی جدید از طراحان، استودیوها و مارک های نوظهور و برجسته به نمایش گذاشته می شود.

 


3 روز طراحی
16 تا 18 سپتامبر ، کپنهاگ


شرکت کنندگان در جشنواره سالانه طراحی 3 روز طراحی کپنهاگ می توانند انتظار داشته باشند که نمایش ها، کارگاه ها و سخنرانی ها در 200 نمایشگاه گسترش یابد.
این رویداد محصولات و مفاهیم دانمارکی از سبک زندگی، نورپردازی، مبلمان و مارک های طراحی داخلی را به نمایش می گذارد.
امسال ، مارک دانمارکی لوازم خانگی vipp، کارخانه Vipp Pencil Factory را راه اندازی می کند، مکانی برای باشگاه های عصرانه که در داخل کارخانه Viking pencil factory سابق در کپنهاگ واقع شده است. تجربه غذاخوری صمیمی اولین هجوم برند به غذا است.

 


جشنواره طراحی لندن
18 تا 26 سپتامبر ، لندن


امسال نوزدهمین بار است که جشنواره طراحی لندن در پایتخت انگلستان برگزار می شود. این جشنواره با ارائه بیش از 200 رویداد دیجیتالی و دنیای واقعی، دارای تاسیسات و نمایشگاه هایی از هنرمندان، طراحان و معماران برجسته و کمتر شناخته شده است.
رویدادها در نقاط مختلف، همه در فاصله کمی از یکدیگر در مناطقی که جشنواره به آنها مناطق طراحی می نامد، اجرا می شوند. موزه V&A میزبان مجموعه ای از تاسیسات و نمایشگاه هایی است که به بررسی طراحی و ارتباط  آن با تغییرات آب و هوایی می پردازد، از جمله همکاری استودیوی mixed reality،Tin Drum و معمار ژاپنی سو فوجیموتو.


طراحی میامی/بازل
21 تا 26 سپتامبر ، بازل


پانزدهمین دوره طراحی میامی/بازل توسط Aric Chen سرپرستی می شود و طرح های قابل جمع آوری از هنرمندان و گالری های سراسر جهان را به نمایش می گذارد.
این رویداد معمولاً در ماه ژوئن برگزار می شود ، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا، این نمایشگاه یکی از چندین نمایشگاه است که برای سپتامبر برنامه ریزی شده است.
این رویداد سه روزه رابطه بین انسان و جهان طبیعی را از طریق مبلمان، نوآوری و طراحی بررسی می کند.

 


طراحی چین پکن
24 تا 27 سپتامبر 2021 ، پکن


در ماه جاری، طراحی چین پکن یک رویداد سه روزه است که از طراحی بین المللی و چینی تجلیل می کند.
بیش از 200 طراح، گالری و برند خود را در فضای 12000 متر مربعی به نمایش می گذارند.
علاوه بر نمایشگاه، این رویداد شامل گفتگوهایی از بیش از 30 نماد طراحی، از جمله طراح و هنرمند Morag Myerscough ،Satoshi Ohashi از معماران Zaha Hadid و بیشتر است.


درباره راهنمای رویدادهای Dezeen


راهنمای رویدادهای Dezeen راهنمای ما برای بهترین رویدادهای معماری و طراحی است که هر ساله در سراسر جهان اتفاق می افتد.
این راهنما به صورت هفتگی به روز می شود و شامل رویدادهای مجازی، کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، نمایشگاه های بزرگ و هفته های طراحی و همچنین اطلاعات به روز درباره مواردی است که به دلیل همه گیری کرونا ویروس لغو یا به تعویق افتاده است.
 

پروژه ها
مشاهده بیشتر
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس