logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

نورمن فاستر می گوید: خانه شهری برنده جایزه استرلینگ گرافتون "آینده آموزش" است.

نورمن فاستر می گوید: خانه شهری برنده جایزه استرلینگ گرافتون "آینده آموزش" است.

معمار بریتانیایی  نورمن فاستر ، برنده جایزه استرلینگ معماران گرافتون ، دانشگاه کینگستون لندن-Town House را به عنوان "الگوی جدید مترقی برای آموزش عالی" ستوده است .
فاستر ، رئیس هیئت داوران جایزه استرلینگ RIBA 2021 ، اظهار داشت که این ساختمان معیار ساختمانهای دانشگاهی آینده در انگلستان است.
فاستر ، بنیانگذار Foster + Partners ، می گوید: "در این اثر معماری بسیار اصیل ، خواندن آرام ، عملکرد بلند ، تحقیق و یادگیری می تواند با لذت به هم پیوسته باشد."
"این به هیچ وجه بد نیست. آموزش و پرورش باید آینده ما باشد - و این باید آینده آموزش و پرورش باشد."

دانشگاه کینگستون لندن - تاون هاوس در مراسمی که امروز برگزار شد برنده جایزه استرلینگ امسال معرفی شد.
این ساختمان چند منظوره که در مقابل یک ستون متمایز قرار دارد ، شامل یک کتابخانه و بایگانی برای دانشگاه کینگستون لندن به همراه فضای تئاتر ، استودیوهای رقص ، کافه ها و کلاس های درس است.
فاستر ادامه داد: "خانه شهر دانشگاه کینگستون یک تئاتر مادام العمر - انبار ایده ها است."
"این انجمن به طور یکپارچه جوامع دانشجویی و شهری را گرد هم می آورد و یک مدل جدید مترقی را برای آموزش عالی ایجاد می کند ، که شایسته تحسین و توجه بین المللی است."

 

 

 

نورمن فاستر


دانشگاه کینگستون معماران گرافتون لندن - تاون هاوس ، که اولین ساختمان استودیو در انگلستان است ، جایزه استرلینگ امسال را از فهرست کوتاهی که شامل مسجد و ساختمان مسکونی در کمبریج ، پلی در Cornwall ، موزه ای در Lake District و یک بلوک مسکن در لندن، دریافت کرد.
این اولین باری است که استودیو جایزه استرلینگ را از آن خود کرد ، اگرچه دانشکده پزشکی آن در دانشگاه Limerick  در سال 2013 در لیست نهایی قرار گرفت.
مدتی استودیو مدال طلای 2020 RIBA را دریافت کرد ، در حالی که بنیانگذار آن  ایوون فارل و شلی مک نامارا  برنده جایزه معماری پریتزکر 2020 شدند .
عکاسی توسط دنیس گیلبرت.

 


منبع: dezeen.

پروژه ها
مشاهده بیشتر
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس