logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلا با نمای کلاسیک در نوشهر

سبک طراحی کلاسیک
امکانات ساختمان دوبلکس
تعداد خواب 4
تعداد طبقات 2
مساحت کل زمین 600 متر
مساحت کل ساختمان 320 متر
محل پروژه
طراحان مجتبی بخشیان
کارفرما: جناب آقای شاه محمدی

یکی از سبک هایی که امروزه مورد توجه قرار گرفته معماری کلاسیک است. در طراحی ویلای کلاسیک از طراحی پلان ویلا تا طراحی نمای ویلا و انتخاب متریال همگی در کنار هم سرنوشت ساز هستند.
ویلای مورد نظر ویلای دوبلکس می باشد و با ایجاد تراس های سراسری و بازشوهای بزرگ، امکان دید به محوطه باغ و باغچه، فراهم شده است.
استفاده از ستون ها، سر ستون ها و نرده های سنگی با کمربند های حجیم، زیبایی نمای ویلای کلاسیک را بیشتر خواهد کرد.
فضای داخلی ویلا نیز با نمای بیرونی هماهنگ می باشد و جلوه خاصی را در بطن خود دارد. در نقشه داخلی ویلا، ابتدا وارد فضای غذاخوری می شویم و بعد از آن وارد محیط بزرگ و دلباز پذیرایی و نشیمن می شویم که حس راحتی و آسایش را به خوبی القا می کند. در سمت راست ورودی، آشپزخانه ای دنج با دسترسی نزدیک و آسان جانمایی شده است. در مقابل ورودی، پلکان طبقه اول (دوبلکس) قرار گرفته که فرم نیم دایره آن زیبایی فضای پذیرایی را دو چندان کرده و شکوه خاصی به فضا داده است. در کنار پلکان، اتاق خواب مهمان طراحی شده که مجزا از بخش خصوصی خانه قرارگرفته و دارای نور و تهویه بسیار عالی می باشد. طبقه دوبلکس شامل 3 خواب می باشد که یک خواب آن مستر و دارای چشم انداز بی نظیری است. در نقشه این طبقه نشیمنی نورگیر، خواب ها را به خوبی از یکدیگر تفکیک کرده و توسط درب شیشه ای دسترسی راحتی برای تراس دلباز، با چشم اندازی دلپذیر که در نمای ویلا به خوبی شکوه خود را به رخ می کشد، ایجاد کرده است.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس