logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلای دوبلکس مدرن در شمال

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان
تعداد خواب 4
تعداد طبقات 2
مساحت کل زمین
مساحت کل ساختمان 231
محل پروژه
طراحان فرهاد کتال، محسن ارجمند، زهرا غنی
کارفرما: جناب آقای رستمی

نقشه ساختمان ویلایی با زیربنای ۱۵۰ متر و به شکل دوبلکس طراحی شده است. با توجه به بر کم زمین، جانمایی ویلا در سایت به گونه‌ای بوده که حداکثر استفاده از حیاط برای طراحی باغچه و محوطه سازی ویلا در نظر گرفته شود.
پلان ویلایی دوبلکس به گونه‌ای طراحی شده که با ایجاد روابط فضایی به شکل هوشمندانه و جانمایی اتاق‌ها، امکان دید به منظر و محوطه را ایجاد کند.
متریال مورد استفاده در طراحی نما بتن، شیشه و در بعضی قسمت ها چوب می باشد. استفاده از پنجره های کف تا سقف رو به حیاط زیبایی خاصی به نما بخشیده و سبب برخورداری فضا از نور مناسب شده است.
پلان ویلا از یک فرم مستطیل تشکیل شده و در آن تفکیک فضایی به خوبی انجام گرفته است. در ورودی محیط داخلی خانه یک فضای فیلتر به همراه کمد کفش و سرویس طراحی شده است. پس از فضای فیلتر یک پذیرایی دنج قرارگرفته که دارای پنجره رو به نما می باشد و از نور طبیعی بسیار خوبی برخوردار است. در پشت این فضا آشپزخانه ای جانمایی شده که به تمام قسمت ها مشرف می باشد. در مجاورت آشپزخانه یک نشیمن خصوصی قرار دارد و در آن شومینه ای تعبیه شده که فضایی گرم و دوستانه ای را برای اعضای خانواده به ارمغان می آورد. رو به روی آن فضای نهارخوری طراحی شده که نور خود را از پنجره ای در سمت ورودی ساختمان تامین میکند و در مقابل آن پلکان طبقه اول قرار گرفته است. از فضای عمومی ویلا می گذریم و وارد فضای خصوصی آن می شویم. این طبقه به خواب ها و فضای نشیمنی دنج اختصاص داده شده است. دو اتاق خواب نسبتا بزرگ که هر دو مستر بوده و برای راحتی اعضای خانواده اینگونه طراحی شده که آرامش را برای ساکنین فراهم کند.
 

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس