logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

ساختمان ویلایی دوبلکس با نمای کلاسیک در قائمشهر

سبک طراحی کلاسیک
امکانات ساختمان آسانسور، اتاق بازی، زیر زمین
تعداد خواب 4
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین
مساحت کل ساختمان 800
محل پروژه
طراحان فرهاد کتال، محسن ارجمند، زهرا غنی
کارفرما: جناب آقای کتال

طراحی ویلای دوبلکس با نمای کلاسیک در مازندران- قائمشهر

در این ویلا تراس مدور و باند پر طمطراق و شاه نشین، به هرچه باشکوه تر شدن آن کمک کرده است. ستون‌های کورنتی یکپارچه که از طبقه همکف تا زیر باند طبقه دوم اجرا شده شکوه و ابهت خاصی به نما بخشیده و پنجره‌های بلند و یکپارچه به همراه باکس گل با فرم خاص خود به جذابیت این ویلا افزوده است. پله‌ها در مرکز ویلا طراحی شده و تقارن را تاکید می‌کنند و خانه ویلایی با آغوشی باز آماده پذیرایی از مهمانان خود می‌باشد. جزئیات و تزئینات این ویلا نه اغراق شده‌اند و نه کم رمق، بلکه بسیار متناسب هستند و چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهند.

از اولین زیبایی‌های این پلان در نظر گرفتن فضای مکثی در ابتدای ورودی می‌باشد و این بخش توسط کمد کفش و لباس و سرویس بهداشتی تعریف شده است. از ورودی که بگذریم؛ پلکان طبقه اول نظر ما را به خود جلب می‌کند، زیرا در بهترین قسمت ویلا در نظر گرفته شده تا فضای پرتی ایجاد نشود و این نکته بسیار مهمی می‌باشد. تعریف فضایی اتاق نشیمن خانوادگی توسط اختلاف سطحی که با دو پله ایجاد شده شکل گرفته است. آشپزخانه‌ای دلباز نیز در میانه‌ی ساختمان تعبیه شده تا هم سرویس‌‌‌ دهی راحت به بخش‌های مختلف این طبقه از ویلا داشته باشد و هم تفکیک فضایی ایجاد کرده باشد. در انتهای این طبقه و به دور از فضاهای عمومی، خوابی برای مهمانان جانمایی شده و نور خود را از فضای پشتی ویلا و تراس تامین می‌کند.

به طبقه دوم که می رسیم؛ در سمت چپ تراسی برای استراحت و نشیمنی دنج تعبیه شده که مختص این طبقه بوده و به دور از شلوغی فضای عمومی می‌باشد. این طبقه دارای دو خواب مستر و کاملا ایده‌آل بوده که هر دو خواب دارای فضایی رند و یکدست می‌باشند. تراسی دلباز با چشم اندازی زیبا نیز در قسمت پشتی این طبقه طراحی شده و تنها یکی از خواب‌ها به آن دسترسی دارد.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس