logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلای تریبلکس ضیافت با عرض 8.8 متر در رودهن

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان استخر، روف گاردن
تعداد خواب 2
تعداد طبقات 3
مساحت کل زمین 530
مساحت کل ساختمان 296
محل پروژه رودهن
طراحان مجتبی بخشیان، محسن ارجمند
کارفرما: جناب آقای نامدار

ویلای مدرن تریبلکس که باید در زمینی به عرض 10 متر خلق می‌شد و دسترسی به ویلا و حیاط خلوت آن هم از همین ضلع صورت می‌گرفت. یعنی تنها 8/8 متر برای عرض مفید این بنا باقی می‌ماند. تیم طراحی کهن سازندگان محدودیت عرض زمین را به عنوان یک چالش اصلی پروژه پذیرفته و خواسته‌های کارفرما را با توجه به زمین موجود تامین کرده است.
پروژه‌ای که بسیار شفاف و صریح است به این معنا که آنچه را که هست به طور مستقیم و بی واسطه بیان می‌کند و نحوه درک و دریافت ایده‌اش را به تعویق نمی‌اندازد.
این ویلا تلاش می‌کند با کمترین متریال، ویژگی‌ها و شخصیت خود را تمام و کمال به بیننده نشان دهد و در زمینی که از شرق و غرب بسته و از شمال و جنوب باز است، با تاکید بر عناصر افقی و کشیده که روی باکس‌های شفاف و شیشه‌ای طراحی شده‌اند، سعی دارد عرض کم خو را بپوشاند و خود را بزرگتر از آنچه که هست جلوه دهد. علاوه بر آن فاکتورهایی همچون به درون کشیدن حیاط‌های جنوبی و شمالی در دل خود، تعامل و به آغوش کشیدن طبیعت و پرداختن تاکید بر دیوارهای کناری، همگی بر این اصل صحه می‌گذارند.
پروژه با تمام سادگی خود (هم در فرم و هم در متریال) بسیار کاراست و فضابندی‌ها در خدمت و خلق آسایش برای صاحبان خود می‌باشد.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس