logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی و ساخت کلبه چوبی مدرن

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان -
تعداد خواب 2
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین
مساحت کل ساختمان 105.8
محل پروژه
طراحان محسن ارجمند، مجتبی بخشیان

طراحی کلبه جنگلی سوئیسی که نمایی متفاوت و زیبا دارد و تلفیقی از سبک خانه چوبی قدیمی و سبک مدرن است. بازشوهای عریض از کف تا سقف، نمای این ویلا را متفاوت کرده است. نرده‌های تراس که به سبک خانه‌های چوبی شمال کشور ساخته شده‌اند، حس و حال منطقه را برای ساکنین و بازدیدکنندگان تداعی می‌کند. رنگ تیره چوب، جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد به این کلبه داده است. 
این ویلا سوئیسی بصورت دوبلکس طراحی شده و طبقه همکف از چیدمان بهینه، راحتی و کارایی را به ارمغان می‌آورد. این فضا دارای نشیمنی بزرگ در مقابل آشپزخانه است که از نور طبیعی پنجره‌های نمایی بهره می‌برد. این دو فضا توسط پلکان دکوراتیو طبقه اول از یک دیگر تفکیک شده‌اند. آشپزخانه علاوه‌بر فضای آشپزی، شامل منطقه‌ای برای نهارخوری است که به پیچیدگی و جذابیت فضا افزوده است. همچنین آشپزخانه به تراسی رو به فضای پشت کلبه دسترسی دارد که نه تنها نور این بخش را تامین می‌کند بلکه تهویه مناسبی برای این فضا فراهم کرده است. 

در طبقه دوم، دو اتاق خواب طراحی شده که یکی رو به نمای خارجی و دیگری به سمت فضای پشت ویلا است و هر دو دارای پنجره‌های عریض هستند؛ یکی از این اتاق‌ها به عنوان اتاق مستر درنظر گرفته شده است. نشیمنی خانوادگی راحت نیز در میانه‌ دو اتاق خواب جانمایی شده و از دو جهت ساختمان به تراس‌های کوچک با چشم‌انداز فوق العاده زیبا دسترسی دارد.

در صورت تمایل به ثبت سفارش برای طراحی و ساخت کلبه ابتدا مقاله مربوط به کلبه رو مطالعه فرمایید.

هزینه ساخت شماره تماس