logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی دکوراسیون داخلی مهمانسرای بانک رفاه استان مازندران

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان
تعداد خواب 3
تعداد طبقات
مساحت کل زمین
مساحت کل ساختمان
محل پروژه مازندران- ساری
طراحان نوید نثیر، محسن ارجمند، مجتبی بخشیان، محمد مقدم
کارفرما: بانک رفاه استان مازندران (ساری)

 

پروژه طراحی داخلی سوئیت‌های دائم و موقت بانک رفاه ساری

این سوئیت‌ها برای اقامت مهمان‌ها و یا اقامت مدیران و کارمندان رده بالای بانک رفاه در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این سوئیت‌ها در طبقات بالای بانک قرار دارند و از قبل ساخته شده، وجود ستون‌ها، داکت‌ها و باکس پله محدودیت‌هایی را برای طراحی جدید و بازسازی آن‌ها به پروژه اعمال کرده است.

تیم طراحی کهن سازندگان با در نظر گرفتن تمامی این محدودیت‌ها و پتانسیل‌ها به تحلیل، آنالیز و ایده‌پردازی این پروژه پرداخته است.

به سفارش کارفرما در یکی از طبقات تک واحد و در طبقه دیگر دو واحد مدنظر بوده است. به توضیح واحد مسکونی تک واحد می‌پردازیم. از آنجایی که این ساختمان در خیابان قارن ساری واقع شده و قوانین مخصوص به خود مبنی بر پایبندی به استفاده از متریال آجر و قوس‌های ایرانی دارد؛ تیم طراحی با توجه به همین مسئله کانسپت طراحی داخلی را ایده پردازی کرده و در نهایت منجر به خلق طرحی پست مدرن ایرانی شده است. 

در قسمت ورودی، یک فضای تقسیم طراحی شده که باعث تفکیک عرصه خصوصی و عمومی شده است. این فضا با قوس های ایرانی و با متریال چوب و فلز کار شده که منتهی به فضای نشیمن و آشپزخانه می‌باشد و از طرف دیگر به عرصه خصوصی که شامل 3 خواب و از دید عمومی خارج است، می‌رسد.

آشپزخانه با جزیره ای مینیمال به فضای نشیمن سرویس دهی می‌کند. ناهارخوری نیز در مجاورت این فضا قرار دارد. 

یک فضای نیمه باز جذاب ایرانی در ادامه پذیرایی طراحی شده که چشم انداز به منظر شهری، نورگیری، تهویه هوا و امکان نشستن و گذراندن اوقات خوش را به ساکنین موقت این واحد می‌بخشد. در فضای تقسیم که نزدیک به آشپزخانه می‌باشد یک مکان دنج به همراه میز قهوه خوری 2 نفره جانمایی شده که از دیگر قابلیت‌های این طرح و فضاسازی ساختمان است. 
اتاق خواب ها بسیار مدرن و ساده و کم هزینه در عین حال زیبا و جذاب و کارا طراحی شده است. 

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس