logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

ساخت ویلای دوبلکس شیک در شمال

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان روف گاردن
تعداد خواب 3
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین 700 مترمربع
مساحت کل ساختمان 160 مترمربع
محل پروژه مازندران- ساری (طاهرآباد)
طراحان مجتبی بخشیان، محسن ارجمند
کارفرما: جناب آقای ایزد

این پروژه ویلایی دوبلکس تفریحی در زمینی 700 متری در استان مازندران، شهر ساری بنا شده است. خانه‌های آخر هفته و ویلاهای اطراف شهرهای بزرگ می‌توانند تجسم آرزوهای فضایی نسلی در زمانه خود بشمار بیایند. این تصور ایده‌آل گرایانه از زندگی در سایتی محصور و منفک به ظهور می‌رسد که درون آن فضای خصوصی خلق می‌کند و کارکردهای واقعی مانند لذت، آسایش، آرامش و ... را به ارمغان می‌آورد. این ویلاها در برابر دنیای بیرونی به واسطه مرزبندی‌های قطعی خود، مستقل عمل کرده و فضاهایی متنوع به منظور تفرج، تفنن و استراحت در دل خود برای صاحبین و ساکنین فراهم می‌کند. 

این پروژه ویلایی مدرن، در درون خود تعامل با طبیعت را به بهترین شکل برقرار می‌کند و حتی گهگاهی هم از طریق بام شیطنت کرده و سرکی به بیرون از حصار خود می‌کشد. همچنین فرمی متنوع از باکس‌هایی متناسب و زیبا تشکیل شده تا یک حجم چشم نواز را تشکیل دهد. ورودی ویلا بواسطه فرم‌پردازی و انتخاب متریال تاکید شده و خوانش معماری فرم ویلا را برای مخاطب بسیار آسان می‌کند و در نگاه اول تاثیر خود را گذاشته و ارتباط برقرار می‌کند. حضور طبیعت در حیاط و یکی شدن با طبیعت باعث بالاتر رفتن کیفیت فضایی در درون و بیرون ویلا شده است. 

تیم طراحی کهن، به پروژه‌های خود نگاهی کل به جزء و از جرء به کل دارد که این ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر فرم و حجم ویلا به روابط فضایی در پلان ساختمان و همینطور زیباشناسی در محوطه و جداره شهری آن توجه شده تا تعامل کل مجموعه با بستر شهری یا روستایی را فراهم کند. نگاه به جزئیات در جای جای این پروژه، در عین سادگی موج می‌زند و حس کنجکاوی و کشف و شهود را در انسان تحریک می‌کند.

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس