logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی باغ ویلا مدرن در مشهد

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان استخر
تعداد خواب 1
تعداد طبقات همکف
مساحت کل زمین 500 مترمربع
مساحت کل ساختمان 75 مترمربع
محل پروژه خراسان رضوی- مشهد
طراحان نوید نثیر، محسن ارجمند
کارفرما: جناب آقای رسولی

طراحی باغ ویلا مدرن در استان خراسان رضوی-مشهد توسط تیم فنی مهندسی کهن سازندگان.

نگارش در خصوص بعضی پروژه‌ها و پرداختن به آنها دشوارتر از سایر پروژه‌ها به نظر می‌رسد؛بلکه به دلیل عدم وجود یک ایده مرکزی قدرتمند که بتواند ساختار کلی را تنظیم کند و قابلیت تشخیص و درک آن را داشته باشد. به جای آن، این پروژه‌ها از مجموعه‌ای از نکته‌ها و ریز ایده‌ها تشکیل شده‌ که با هم همگرا شده و پروژه را شکل داده‌ است.

در طراحی باغ ویلا مدرن با متراژ 75 مترمربع در زمینی به ابعاد 500 مترمربع، وقتی از کوچه به سمت این زمین حرکت می‌کنیم، طراحی دیواره شهری به طرز چشم‌گیری توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. طراحی سازه مینیمال دیواره و وجود درختان و ترکیب فرمیک با سبزینگی و قرارگیری گل‌ها، هر کدام دارای مفهومی بوده و با هدف و سناریویی لحاظ شده‌اند. پس از اینکه وارد زمین می‌شویم؛ ترکیب سیرکولاسیون حرکتی، گلکاری‌ها و درختکاری‌ها، فرم ویلا، استخر و طراحی دیوارها همگی در ارتباط هستند و جهت تکمیل کردن یکدیگر برای خلق یک فضای زیبا نقش آفرینی می‌کنند. مسیر حرکت پیاده با کف‌سازی از جنس چوب و با عبور از دل باغچه‌های اطراف خود که حس حضور در طبیعت را به مخاطب القا می‌کند، به فضای مکث آلاچیق می‌رسد و در نهایت به ویلا منتهی می‌شود.

ویلای مدرن با سقف شیبدار دو طرفه که هم صلب بودن و هم شفاف بودن را در فرم خود دارد. ورودی با شکوه که بین این سطح شیبدار جانمایی شده و در اطراف خود دیوارهای کار شده با ترمووود در ترکیب با درختان سرو شیراز و در کنار دیوار شیشه‌ای سرتاسری شفاف، ترکیب بندی رنگی و هارمونیک جذابی را به نمای ویلا داده است. هر کدام از عناصر تشکیل دهنده این مجموعه (زمین، ویلا، دیوارها، درختان، گلکاری ها و ...) برای زیبا دیده شدن کل مجموعه نقش پررنگ و موثر خود را ایفا می‌کنند. 

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس