logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی داخلی منزل به سبک نئوکلاسیک در قائمشهر

سبک طراحی نئوکلاسیک ایرانی
امکانات ساختمان آسانسور، جکوزی، روف گاردن، سانروف
تعداد خواب 4
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین ---
مساحت کل ساختمان 350 متر مربع
محل پروژه مازندران- قائمشهر
طراحان محسن ارجمند، نوید نثیر، نازنین آهنگر
کارفرما: جناب آقای دکتر مرزبان

پروژه طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس در شهر قائمشهر، آپارتمانی با نمایی به سبک معماری گوتیک (برگرفته از این سبک) را در بر دارد. در مراحل پایانی پروژه، کارفرما برای طراحی دکوراسیون داخلی به دفتر ما مراجعه کرد. در این مرحله، چالش هماهنگی و یکپارچه سازی نما و طراحی داخلی واحدها به وجود آمد. به دلیل استفاده از المان‌های عمودی در معماری گوتیک برای القای ابهت و عظمت که برای واحدهای با ارتفاع کم مشکل‌ساز بود، هماهنگی در طراحی برای این نوع واحدها ممکن نبود.

از همین رو، تصمیم گرفتیم که این پنت هاوس را به سبک معماری کلاسیک طراحی کنیم. این اقدام ما امکان ایجاد حس شکوه و مجلل بودن، که برای کارفرما حائز اهمیت است، را فراهم کرد. همچنین، با توجه به ماهیت مدرن آپارتمان‌های امروزی، تصمیم به تزریق عناصر معماری مدرن به این پروژه گرفتیم.

در این طراحی، تم رنگ‌های خنثی به عنوان رنگ غالب مورد استفاده قرار گرفته است و برای حفظ تعادل در حس فضا، از جزئیات رنگی در طراحی، مبلمان و اکسسوری ها استفاده شده است. جزئیات طراحی در بخش‌های مختلف شامل سقف، قاب‌بندی دیوارها، ستون‌ها و نقاط دیگر این خانه، با دقت انجام شده است. به واسطۀ انتخاب رنگ و طراحی، فضاهای مکث و فضاهای حرکتی کاملا از هم تفکیک شده‌اند، اما نه بطور فرمی، بلکه از نظر روان‌شناختی. این اقدام باعث تعریف دقیق فضاها می‌شود، بدون آگاهی مستقیم انسان از این تفکیک، به‌طوری که فضاها به‌طور قابل درکی مشخص می‌شوند.

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس