logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی داخلی منزل به سبک مدرن در ساری

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان شاه نشین
تعداد خواب 3
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین
مساحت کل ساختمان 180 مترمربع
محل پروژه مازندران- ساری
طراحان
کارفرما: جناب آقای کاظمی

پروژه طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی در استان مازندران، شهرستان ساری، با مالکینی که از کیفیت و متراژ فضاهای واحد مسکونی خود ناراضی بودند، مورد بازسازی و تغییرات اساسی قرار گرفت. این واحد در طبقه بالایی آپارتمان و با دسترسی به پشت بام قرار داشته است. در نتیجه، پیشنهاد دوبلکس کردن این واحد و اضافه کردن روف گاردن به کارفرما داده شد. ابتدا چالش‌های مرتبط با سازه‌ پروژه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سپس طرح نهایی اجرا شده است. 

در این پروژه، پیش ورودی تعریف و تفکیک شده و فضای نشیمن خصوصی از فضای پذیرایی مجزا شده است. همچنین، آشپزخانه با تغییر مکان بهبود یافته و یک مطبخ برای کاربری بهتر و زیبایی بیشتر افزوده شده است. ایجاد سه اتاق خواب (دو اتاق خواب مستر) و نشمین خصوصی در طبقه دوبلکس و جانمایی روف گاردن از جمله تغییرات اساسی دیگر در این پروژه است. فضابندی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمامی فضاها از نور مستقیم و کوران طبیعی شوند. همچنین، رنگبندی کلی بر مبنای رنگ‌های روشن انجام شده و تنوع فضایی توسط مبلمان، گلدان‌ها، لوازم تزئینی، کف با رنگ کرم، نورپردازی‌ها و سایر اقلام دکوراسیونی صورت گرفته است. 

در طبقه بالا که دو اتاق خواب فرزند و یک نشیمن به همراه روف گاردن قرار دارد، طراحی و تم کلی پروژه به شکل متفاوتی اجرا شده است. اتاق‌ها با سبک روستیک طراحی شده‌اند و رنگبندی نشیمن با جسارت بیشتری انجام شده است. از رنگ خردلی پر قدرت در نشیمن استفاده شده که این انتخاب بسیار جسورانه است. همچنین، در حیاط واقع شده روی بام از گل‌های بامبو با آرایش‌ها و حالت‌های مختلف استفاده شده تا محرمیت حفظ شود و ایجاد مانعی برای اشرافیت ساختمان همسایه بر این طبقه بوده است. 

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس