logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان
تعداد خواب
تعداد طبقات
مساحت کل زمین
مساحت کل ساختمان 60 مترمربع
محل پروژه مازندران- ساری
طراحان نوید نثیر، نازنین آهنگر، محسن ارجمند
کارفرما: جناب دکتر رضایی

بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی با متراژ 60 مترمربع در شهر ساری به دفتر ما مراجعه شد. بعد از جلسه با کارفرما و لیست کردن محدودیت‌ها و پتانسیل‌های پروژه، همچنین بررسی بودجه و زمان موردنیاز، ما در ابتدا وارد فاز طراحی شدیم. در این مرحله، طراحی بر مبنای عملکرد، کارایی و ترکیب آن با مباحث زیبایی شناسی شکل گرفته است. 

این پروژه طراحی دکوراسیون داخلی، چالش‌های متعددی داشت که به بیان اصلی‌ترین‌ها بسنده می‌کنیم. تیغه بندی و تشکیل اتاق ها در این واحد برای کاربری دندانپزشکی ایراداتی داشت که همه آنها تخریب و بر مبنای طرح جدید بازسازی شدند. همچنین، بحث تاسیسات مکانیکی و الکتریکی دستخوش تغییرات عمده شده است. یک تراس کوچک در جلوی واحد وجود داشت که با تخریب دیوار و ایجاد یک پنجره ثابت، نور مطلوبی به درون مطب وارد می‌شود. این پنجره به همراه گلدان‌ها و دیواره‌های محیط، یک فضای دنج برای مصرف نوشیدنی در زمان های استراحت ایجاد می‌کند. 

رنگ‌بندی این مطب خیلی جسورانه طراحی شده است. ترکیب لوورهای چوبی به رنگ گردویی روشن با مبلمان بنفش، کنتراست زیبایی ایجاد کرده است. اتمسفر فضای سالن انتظار برای بیماران و همراهان، آرامش بخش بود. این آرامش ناشی از نوع طراحی، ترکیب بندی متریال، رنگ بندی، گرافیک محیطی و نوع نورپردازی کلی مطب بود. این مطب دندانپزشکی، با وجود متراژ کم و محدودیت‌های خود، فضای صمیمی و آرامی را برای حاضرین به ارمغان آورد. رعایت این نکته در چنین فضاهایی، یک اصل است که در این پروژه به خوبی رعایت شده و باعث کاهش اضطراب بیماران و همراهان می‌شود. 

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس