logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلا مدرن تریبلکس لاکچری

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان آسانسور، استخر، جکوزی، روف گاردن، اتاق بازی
تعداد خواب 4
تعداد طبقات تریبلکس
مساحت کل زمین 500 مترمربع
مساحت کل ساختمان 439 مترمربع
محل پروژه مازندران
طراحان محسن ارجمند، مجتبی بخشیان
کارفرما: جناب آقای اکبرنژاد

طراحی ویلا تریبلکس با نمای مدرن در استان مازندران. این ویلای مدرن در تضاد و مخالفت با محیط جغرافیایی خود خلق شده است. این ویلا نسبت به دیگر ساختمان‌ها و ویلا‌های اطراف خود متمایز است، تا جایی که می‌توان آن را با افرادی مقایسه کرد که قوانین و باورهای سنتی را نقض کرده و مقررات گذشته را به چالش کشیده و نقض می‌کنند. ویلایی برونگرا که دارای جداره‌های شفاف برای دید مطلوب به محیط اطراف و حیاط خود و جداره‌های صلب که در تناسب با یکدیگر معنای پرقدرت‌تری به خود می‌دهند. تنوع فرمی و در پی آن، تنوع فضایی در سرتاسر این ویلا قابل مشاهده است. فضاهای باز، نیمه باز و بسته در ترکیب با یکدیگر ایجاد شده‌اند و به عنوان یک واحد تعاملی عمل می‌کنند.

این ویلا فضاهای مختلف در طبقات خود دارد. در قسمت پیش ورودی، کمد کفش و لباس و همچنین سرویس بهداشتی جانمایی شده است. سپس سالن نشیمن، پذیرایی یکپارچه و آشپزخانه (دارای یک حیاط خلوت درونی) طراحی شده است. حیاط این خانه ویلایی، دارای دیواره‌های کاملاً شیشه‌ای است که احساس اتصال به طبیعت را در دل خانه به ساکنین القا می‌کند و پله‌های دکوراتیو اتصال عمودی بین طبقات را ممکن می‌سازد. 

رد شدن از پله و تماشای درختان و نور خورشیدی که سایه اندازی دلپذیری به درون فضا می‌دهد، تحقق یک رویا در دل این بناست. اتاق‌خواب‌‌های مستر و فضای بازی که به تراس اختصاصی ختم می‌شود، همگی دارای کیفیت فضایی بسیار بالایی هستند. در کدهای ارتفاعی مختلف این بنا، چشم اندازهای منحصربه فردی وجود دارد که هر کدام تجربه‌ای جدید و متفاوت برای ساکنان ارائه می‌دهند. فضاهایی نیز با ابعاد استاندارد و مناسبی وجود دارند که مبلمان‌کردن این خانه را آسان می‌سازد.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس