logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی خانه دوبلکس مدرن در گرگان

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان استخر، روف گاردن
تعداد خواب 2
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین 200 مترمربع
مساحت کل ساختمان 230 مترمربع
محل پروژه گلستان- گرگان
طراحان محسن ارجمند، مجتبی بخشیان
کارفرما: جناب آقای صادقی

طراحی خانه ویلایی دوبلکس در گرگان با نمای مدرن توسط شرکت کهن‌سازندگان. زمین این پروژه دارای شیب تندی بوده و این مسئله هم چالش و هم مزیت محسوب می‌شود. چالش از این جهت که با توجه به اختلاف کدهای ارتفاعی، در طراحی و روابط فضایی آن مشکلاتی ایجاد می‌کند و از طرفی دیگر، مزیت این شیب، دید و چشم انداز فوق‌العاده آن است. 

این ویلا دارای دسترسی از دو جهت مختلف است که با ایجاد حیاط‌های مجزا، حس و حال متفاوتی به پروژه می‌بخشد. رویکرد اصلی این پروژه بر سادگی و کارایی فضایی و فرمی بوده و منجر به خلق این بنا شده است. عناصر تشکیل دهنده ترکیب بندی فرمی شامل جداره‌های شفاف شیشه‌ای، سطوح صلب در کناره‌ها، کنتراست رنگی متریال‌ها، ترکیب با خطوط سبز و درختچه‌ها و درخت‌ها، استفاده از پر و خالی بودن باکس‌های بنا است که همگی در خدمت استراتژی طراحی قرار گرفته‌اند.

هدف اصلی تیم طراحی، خلق فضای با کیفیت هم در داخل و هم در خارج ویلا و عملکرد حداکثری همه فضاها و ارتباط با یکدیگر است. بخش‌های مختلف ویلا شامل فضاهای جمعی در کنار استخر، فضاهای دنج و خلوت در حیاط، طبقه پائین و تراس طبقه اول و فضاهای خصوصی و خدماتی که به بهترین شکل به آن‌ها سرویس می‌دهند، طراحی شده‌اند که نشان دهنده سبک زندگی کارفرماست. در این پروژه، به مسائل اقلیمی، حفظ حریم خصوصی و اشرافیت همسایه‌ها، دسترسی‌ها و عبور و مرور از خیابان و سایر مسائل موجود در پروژه توجه شده و جزئیات تشکیل دهنده فضاها  با دقت لحاظ شده‌اند. 

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس