logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی خانه باغ ویلایی در برنجستانک

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان روف گاردن، استخر، اتاق بازی
تعداد خواب 3
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین 14000 مترمربع
مساحت کل ساختمان 196 مترمربع
محل پروژه مازندران- برنجستانک (سوادکوه)
طراحان محسن ارجمند، مجتبی بخشیان
کارفرما: جناب دکتر صمدزادگان

طراحی خانه باغ ویلایی با نمای مدرن در  روستای برنجستانک- سوادکوه توسط تیم فنی کهن‌سازندگاناین پروژه با محدودیت متراژ سطح اشغال 100 مترمربع طراحی شده است. بستر طراحی این ویلای دوبلکس پتانسیل‌های زیادی دارد؛ ازجمله چشم‌انداز زیبا و کوهستانی و متراژ زیاد زمینی که یک باغ بزرگ است. استفاده از محیط اطراف، چشم انداز و احساس حضور حداکثری در طبیعت و گذران آخر هفته‌های آرام، باعث شد تا هماهنگی کاملی بین روابط فضایی در پلان و فرم‌پردازی در حجم و توده ویلا بوجود آوریم. این هماهنگی، فضاهای با کیفیتی را با توجه به سبک زندگی و خواسته‌های کارفرما خلق می‌کند. 

فرم نهایی ویلا با توجه به ترکیب حجم‌هایی که با وجه‌های شفاف و صلب تشکیل شده‌اند خلق شده است. وجود سطوح شفاف و یکدست در کنار سطوح صلب و ارتباط آنها با یکدیگر، باعث شده‌ که بنا هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کارایی با بستر خود و لنداسکیپ یکی شود و کارایی فضایی بالایی را به دست آورد. 

طراحی محوطه و لنداسکیپ این خانه باغ با مسیرهای حرکتی، فضاهای مکث و کدهای ارتفاعی متفاوت، همگی در تکامل و تعریف سناریوی نوشته شده نقش مهمی دارند. حضور در استخر پشت ساختمان که در امتداد فضای پذیرایی شفاف ویلا جانمایی شده و دید به کوهستان و آب بندان زیبا دارد، حس بسیار خوبی ایجاد می‌کند. این فضا توسط آلاچیق و کافه نیز سرویس‌دهی می‌شود. 

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس