logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

مجموعه تفریحی توریستی (بوم گردی)

کارفرما: جناب آقای اسماعیلی

بوم گردی تعریف جدیدی از سفر است و با توجه به تقاضای زیاد مردم برای سفرهای خارجی و بالطبع افزایش خروج ارز، بنابراین با وجود داشتن منابع و زیرساخت‌های طبیعی در کشور و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، این روزها امکانات بسیاری برای متقاضیان سفر در داخل کشور ایجاد شده است، از مهم‌ترین این امکانات می‌توان به ایجاد انواع اقامتگاه‌ها برای سکونت مسافران اشاره کرد که در مدل‌های گوناگون آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.
مجموعه تفریحی توریستی (بوم گردی) واقع در مازندران- شهرستان ساری- جاده ساحلی فرح آباد می‌باشد که در زمینی به مساحت 7.878 هکتار با امکانات 3 تعداد ویلا آپارتمان،18 ویلا با چشم‌انداز دریا از دور و دریاچه مصنوعی در لندسکیپ، مسجد، سفره خانه سنتی، زمین بازی کودکان، فضای سبز، پارکینگ مجزای خودرو و پارکینگ مهمان، کوبل پیاده‌روی و دوچرخه سواری، مجموعه تجاری و در نهایت رستوران گردان در بالای برج تجاری تشکیل شده است.
یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای بوم‌گردی نوع تاثیرشان به محیط زیست است از آنجایی که بوم‌گردی منطبق بر معماری سنتی منطقه ساخته شده‌است با داشتن کمترین تاثیر مخرب زیست محیطی کاملا در راستای رابطه صحیح با طبیعت ساخته شده و به نوعی بخشی از بافت طبیعی منطقه به حساب می‌آیند.
مجموعه تفریحی توریستی (بوم گردی) با هدف سرمایه‌گذاری در بخش صنعت توریست با ایجاد مکانی امن و مناسب با هدف جذب توریست و سرمایه بنا گردیده است.
از این رو گروه فنی مهندسی کهن مفتخر بوده به عنوان عضو کوچک از جامعه بزرگ معماری و صنعت ساختمان، با کادر تخصصی، طراحی مجموعه تفریحی توریستی (بوم گردی) را با هدف سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان با رویکرد بازگشت سرمایه، پیش‌گام در بخش صنعت توریست منطقه مورد نظر، طراحی مجموعه را با رضایت کامل کارفرما انجام داده و شاهد رضایت مسافران محترم باشد.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس