logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلا تریبلکس در زمین شیب‌دار در قائمشهر

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان استخر، روف گاردن، جکوزی، آسانسور، اتاق بازی
تعداد خواب 4
تعداد طبقات تریبلکس
مساحت کل زمین
مساحت کل ساختمان 490
محل پروژه قائمشهر
طراحان فرهاد کتال، محسن ارجمند، پونه عزیزی،زهرا غنی
کارفرما: جناب آقای محمدپور

طراحی ویلای تریبلکس مدرن واقع در مازندران- قائمشهر.

این پروژه 3 طبقه در منطقه‌ای با چشم انداز کوه و جنگل، در زمینی شیبدار با مساحت ۴۹۰ مترمربع توسط آتلیه معماری کهن، طراحی شده است. برای طراحی نما و پلان ویلا در شیب باید چالش‌های مختلف را در نظر داشت از جمله درصد شیب زمین، چشم اندازها در جهات مختلف ویلا و جانمایی پلان در سایت، که گروه تخصصی مهندسی کهن با تحلیل صحیح به جمع بندی درستی درباره این ویلا رسیده‌اند.

این ویلا در شمال و در دل جنگل‌های بکر آن طراحی شده است. رویکرد طراحی حجم ویلا به شکل پلکانی می‌باشد و طراحی پلان با روابط فضایی باز و دسترسی‌های آسان به فضاهایی با چشم اندازی کاملاً باز در نظر گرفته شده تا همه فضاها و دسترسی‌ها با سطح دید و نورگیر بالا باشد. نمای ویلا با الهام از طبیعت موجود به شکل پلکانی با فضای تراس گونه با دید به منظره اطراف تعبیه شده است. متریال نما از آجر سفید با زیرکوب‌های سقفی چوب و شیشه کار شده که همگی در عین سادگی، بسیار جذاب و چشم نواز می‌باشد. از آنجایی که رویکرد اقامت ویلا تفریحی می‌باشد، بنابراین جانمایی فضا در پلان به ۳ بخش تفکیک شده است.

طبقه منفی یک، کاملا تفریحی می‌باشد و در آن سالن نشیمن و پذیرایی دلباز، آشپزخانه، نهار خوری و استخر که همگی دید به نما و لنداسکیپ دارند تعبیه شده است. در ضلع جنوبی، اتاق بازی و اتاق ورزش با دید به آتریوم بسیار با شکوه که ۳ طبقه را در بر می گیرد، طراحی شده و دسترسی طبقات با پله مرکزی و آسانسور در دل آتریوم صورت می گیرد که بسیار جذاب می‌باشد. در طبقه همکف فضا با رویکرد نیمه تفریحی جانمایی شده و سالن پذیرایی، نشیمن و آشپزخانه با تراس اختصاصی و خواب مستر با چشم انداز به آتریوم کیفیت فضای مطلوبی را خلق کرده است. در طبقه اول، جانمایی فضاها کاملاً خصوصی می‌باشد و در آن ۳ خواب مستر، نشیمن کوچک و آبدارخانه جمع و جور همراه با تراس رو باز طراحی شده است. 

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس