logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلای فورلکس در قزوین

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان روف گاردن، آسانسور، اتاق بازی
تعداد خواب 3
تعداد طبقات 4
مساحت کل زمین 79
مساحت کل ساختمان 413
محل پروژه قزوین
طراحان محسن ارجمند، مجتبی بخشیان
روند طراحی پروژه
کارفرما: جناب آقای کشفی

طراحی ویلای 4 طبقه که در دل شهر قزوین قرار دارد.

به دلیل محدودیت زمین و سرانه فضایی کم، مجبور به استفاده حداکثری از تمامی متراژ زمین شده‌ایم. با توجه به این شرایط و خواسته‌های کارفرما فرم ویلا شبیه به یک آپارتمان نیز دیده می‌شود و شاید خیلی‌ها در نگاه اول آن را آپارتمان ببینند. عرض زمین 7.60 مترمربع می‌باشد و سبک طراحی این ساختمان مدرن مینیمال است. فرم نما با توجه به تعداد طبقات این ویلا از ترکیب باکس‌های افقی و عمودی طراحی شده‌ است. باکس‌ها از آجرهای نارنجی رنگ عمودچین و زمینه ساختمان، از سرامیک طرح سنگ مشکی تشکیل شده است.

ورودی ویلا در فرم تعریف شده است. برندینگ ویلا در کنار درب ماشین‌رو جانمایی شده و در فضاهای منفی ویلا باکس‌های گل به کار رفته که سبزینگی را در دل خود آورده است. پنجره‌های قدی یکپارچه در نما، شفافیت فرمی به کار بخشیده و از سنگینی و صلبیت نما کاسته تا تعادل را در ترکیب‌بندی آن حفظ کرده باشد.

طبقه همکف دارای لابی و پارکینگ است. طبقه اول دارای یک نشیمن بزرگ با پنجره‌های قدی (دارای تراس اختصاصی) و یک آشپزخانه و سرویس می‌باشد. در طبقه دوم یک اتاق خواب مستر، نشیمن و آشپزخانه به همراه یک وید که نور را به درون ویلا هدایت می‌کند، جانمایی شده و وید موجود، یک حیاط خلوت در این طبقه تشکیل داده است.

در طبقه سوم، دو اتاق خواب مستر طراحی شده که یکی از آن‌ها دارای سونا و وان است.

طبقه زیرزمین هم دارای اتاق تاسیسات، انباری، باشگاه ورزشی و حمام است.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس