logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

ساخت مجتمع تجاری اداری 12 طبقه

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان آسانسور، هوشمندسازی، روف گاردن
تعداد خواب
تعداد طبقات 12 طبقه
مساحت کل زمین 213 مترمربع
مساحت کل ساختمان
محل پروژه مازندران- ساری (بلوار فرح آباد)
طراحان محسن ارجمند، فرهاد کتال، مجتبی بخشیان
کارفرما: تعاونی بانک رفاه استان مازندران

طراحی ساختمان تجاری بانک رفاه واقع در استان مازندران شهر ساری. این پروژه در خیابان اصلی فرح آباد ساری واقع شده است و از نظر موقعیت مکانی در جای مناسب قرار دارد. این مکان از تمام جهات دارای دید مناسبی است و  می‌تواند در کل منطقه خودنمایی کرده و عنوان یک پروژه آیکونیک را به خود اختصاص دهد. 

برای طراحی پروژه‌های تجاری آیتم‌های متنوعی تاثیرگذار هستند که ما آن‌ها را لحاظ کرده‌ایم. پارامترهایی از قبیل برندینگ، دعوت کنندگی، ابهت، شفافیت، دید و منظر شهری، خدمت رسانی به محیط شهری و ارائه خدمات به واحدهای درون پروژه به تفاوت ویژگی‌های بناهای اطراف پروژه اهمیت داده شده و همگی این عناصر در این ساختمان تجاری بکار برده شده است.  مواجهه با یک چالش و به نوعی در هم ریختگی که در نمای ساختمان‌های تجاری به وجود می‌آید، تابلوهای مرتبط با هر منطقه است که نظم هندسی، اثر بصری، و زیبایی نما را مختل می‌سازد و در این پروژه مورد مطالعه و طراحی جدی قرار گرفته است. ما این مشکل را با تحلیل دقیق و طراحی مطابق با هر منطقه و برندینگ مخصوص آنها حل کرده‌ایم و این تابلوها را به عنوان یکی از جزئیات حیاتی در عناصر طراحی نما معرفی کرده‌ایم.

عناصر عمودی ظریف در کنار عناصر افقی و جلوه‌هایی مانند فلاشینگ‌های مشکی و شیشه‌های سرتاسری، ابهت و کشیدگی خاصی به نما اضافه کرده و به تعادل بصری رسانده است. تورفتگی‌ها و تراس‌ها که با درختان سرو شیرازی مزین شده‌اند، تنوعی خاص به فضای نما افزوده و جذابیت آن را افزایش داده است. ورودی و فروشگاه‌های تجاری در سطح همکف با داشتن ارتفاع مناسب و تمام شیشه بودن آنها، جذابیت بصری ایجاد کرده و حضورشان در مقابل این مجتمع تجاری با ابهت، حس شکوه و متفاوت بودن را به انسان القا می‌کند. 

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس