logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

آپارتمان مسکونی کلبه ی 3 ساری کنار( نمای مدرن )

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان آسانسور، هوشمند سازی
تعداد خواب 3
تعداد طبقات 5
مساحت کل زمین 220
مساحت کل ساختمان 1350
محل پروژه
طراحان فرهاد کتال، محسن ارجمند، نازنین آهنگر، پونه عزیزی
کارفرما: جناب آقای صفری

پروژه کلبه ۳، یک ساختمان مسکونی آپارتمانی ۱۰ واحدی می‌باشد که کارفرما کاملا با رویکرد بیزینسی این پروژه را بنا نموده، از این رو گروه فنی مهندسی کهن (مجری ساختمان‌های لوکس در استان مازندران) با رویکرد مورد نظر و علاقه‌مندی کارفرما برای استفاده از مصالح متنوع اما در عین حال همنشینی هنرمندانه ی این مصالح در کنار هم، روند طراحی را آغاز کردند.
همچنین مفتخر بودیم تا در زمینه طراحی پلان و طراحی نما پروژه مورد نظر با هدف سرمایه‌گذاری ساختمان و بازگشت سرمایه به نحو احسنت رضایت کارفرما را جلب کنیم.
نمای این ساختمان از متریال آجر، چوب و بتن می باشد. استفاده از رنگ های سفید و مشکی نقطه عطفی در این نما می باشد و تا حدی جریان رنگ را خنثی نموده و به تعادل رسانده است. وجود باکس با متریال های متفاوت حول هر بازشو، به فضاها عمق داده وآن ها را تعریف می کند. خطوط فلاشینگ مشکی که از سقف تا اطراف پنجره ها و حتی به عنوان نرده های تراس کشیده شده، باعث می شود تا از لحاظ بصری، ساختمان کشیدگی افقی پیدا کند و ارتفاع آن کم به نظر برسد. تراس ها با قرارگیری به صورت فرو رفته نور بیشتری را برای فضای درون خانه فراهم می کنند. در پلان این آپارتمان در هر طبقه دو واحد طراحی شده و در فضای میانی طبقات ووید برای نورگیری واحدها در نظر گرفته شده است. درب واحدهای هر طبقه روبروی هم قرار گرفته و پلان داخلی هر کدام به صورت تیپ و قرینه می باشد. 
در فضای داخلی واحدها در ابتدای ورود سرویس بهداشتی طراحی شده و فضای مکثی برای جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد. اتاق خواب ها با راه رویی از فضای عمومی خانه جدا شده اند. آشپزخانه با دسترسی نزدیک به درب ورودی جانمایی شده و نور خود را از ووید تامین می کند. در مجاورت آشپزخانه و مقابل نشیمن یک مطبخ نیز طراحی شده است. نور نشیمن از پنجره ای رو به نما تامین می شود. واحدهای رو به نما، دارای سه خواب بوده و یک خواب نیز مستر در نظر گرفته شده است و همگی نیز از چیدمان خوبی برخوردارند و واحدهای پشتی دارای دو خواب می باشند. تنها تفاوت واحد رو به نما و واحد پشتی در تعداد خواب در نظر گرفته شده و مابقی فضاها به صورت قرینه طراحي شده اند.
 

در صورت تمایل به ثبت سفارش برای طراحی و ساخت کلبه ابتدا مقاله مربوط به کلبه رو مطالعه فرمایید.

هزینه ساخت شماره تماس