logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلای دوبلکس مدرن در شمال

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان آسانسور، هوشمندسازی
تعداد خواب 4
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین -
مساحت کل ساختمان 231
محل پروژه ساری- جاده دریا
طراحان فرهاد کتال، محسن ارجمند، زهرا غنی
کارفرما: جناب آقای کردان

خانه ویلایی واقع در مازندران – ساری (جاده دریا) به مساحت 231 متر مربع بوده و در همکف با کد ارتفاعی (0.60+) به شکل دوبلکس طراحی شده است. ویلای مستقل با طراحی محوطه‌سازی و لنداسکیپ شامل باغچه‌ها و مسیر حرکت به سمت ویلا و در گوشه‌‌ای نیز پارکینگی با طراحی مدرن قرار گرفته است. پس از عبور از تراس مسقف، وارد فضای مکث می‌شوید که در آن آویز لباس، کفش کن و سرویس بهداشتی قرار دارد. 

فضای آشپزخانه که دارای اتاق پخت مجزا است با نشیمن ترکیب شده و هر دو فضا، یعنی آشپزخانه و نشیمن، با دید به حیاط جلو و منظر لنداسکیپ طراحی شده‌اند که حس هم‌نشینی با طبیعت را به ارمغان می‌آورد. فضای پذیرایی با کمی فاصله در ضلع جنوبی ویلا جانمایی شده و در مجاورت آن اتاق مستر مهمان طراحی شده است که به عنوان اتاق مطالعه نیز می‌توان استفاده کرد.

در این ویلا، پله‌های دکوراتیو فضای عمومی و خصوصی را در طبقات از هم جدا کرده‌اند. طبقه دوبلکس شامل نشیمن خصوصی است که به تراس سراسری و دلباز متصل است. این نشیمن در کنار اتاق مستر خانواده با کلوزت و حمام قرار دارد و همگی دید مستقیم به محوطه‌سازی و لندسکیپ دارند. در ضلع جنوبی نیز دو اتاق خواب مستقل با تراس دلباز و دید به حیاط پشت ویلا قرار گرفته‌اند.

سبک طراحی نمای ویلا مدرن است و با استفاده از خطوط ساده و کارآمد، تراس‌های سراسری و دلباز، تماما در اختیار همه‌ی فضاها ویلا هستند. پنجره‌های بزرگ با سطح بازشوی وسیع، بهره‌گیری از نور خورشید و کوران طبیعی را ممکن می‌سازند. استفاده از متریال‌های سیمان سفید و سنگ با کنتراست بالا در رنگبندی، زیبایی بیشتری به نما می‌بخشند و از متریال‌های در دسترس بازار هستند. در روند طراحی این ویلا، همانند تمامی پروژه‌های گروه فنی مهندسی کهنسازندگان، سلیقه کارفرما به طور کامل مد نظر قرار گرفته و با اضافه کردن رویکردهای معمارانه، پلانی ایده‌آل طراحی شده است.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس