logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی ویلا با نمای مدرن در نور-مازندران

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان روف گاردن، هوشمند سازی
تعداد خواب 3
تعداد طبقات دوبلکس
مساحت کل زمین 370
مساحت کل ساختمان 370
محل پروژه مازندران- نور
طراحان فرهاد کتال، محسن ارجمند، مجتبی بخشیان، غزاله پور دهقان، زهرا غنی
کارفرما: سرکار خانم رزاقی

طراحی ویلا به سبک مدرن با استفاده از ترکیب حجمی ساده و زیبا، به گونه‌ای طراحی شده که با پر و خالی کردن حجم‌ها، فضای معناداری خلق شده است. کنتراست رنگی تیره و روشن باعث تاکید بیشتر بر بیرون زدگی و فرورفتگی فرم باکس‌ها شده که همین امر بر جذابیت نما می‌افزاید. بیشتر متریال مورد استفاده در ویلا شامل بتن و سنگ بوده و در برخی قسمت‌های ساختمان از چوب استفاده شده که حس گرمی به فضای تیره و روشن نما افزوده است. باکس بیرون زده سفید رنگ نما دارای پنجره‌های کف تا سقف و تراس است که باعث هدایت نور به فضای داخلی ویلا می‌گردد. 

در طراحی این خانه ویلایی، استفاده از متریال‌های مختلف و ایجاد تعادل بین عناصر طبیعی و مدرن به جذابیت و کاربردی بودن فضا افزوده است. پنجره‌های بزرگ و تراس‌های وسیع امکان استفاده بهینه از نور طبیعی را فراهم کرده و همچنین چشم‌اندازهای زیبا را به نمایش می‌گذارند. ورودی ویلا با فرورفتگی تعریف شده است و فضای به وجود آمده حس دعوت کنندگی را به خوبی به مخاطب القا می‌کند. 

پلان ویلا از یک شکل مستطیل تشکیل شده که تفکیک فضایی به خوبی در آن صورت گرفته است. فضای عمومی در طبقه پایین و فضای خصوصی در طبقه بالا جانمایی شده‌اند. در ابتدای ورود به ویلا، فضای فیلتری وجود دارد که شامل کمد کفش، لباس و سرویس بهداشتی است. بعد از فضای مکث (فیلتر)، نشیمن عمومی با ابعاد استاندارد و پنجره‌ای رو به نما که نور طبیعی مطلوبی به فضا می‌بخشد، قرار دارد. در مجاورت نشیمن عمومی، آشپزخانه‌ای با تراسی زیبا جانمایی شده که به تمام قسمت‌های بنا مشرف است. نشیمن خصوصی نزدیک به آشپزخانه طراحی شده و فضای خودمانی را برای اعضای خانواده فراهم می‌کند.

با بالا رفتن از پله‌ها وارد فضای طبقه اول می‌شویم؛ در طراحی نقشه این طبقه، نشیمنی با یک تراس بزرگ و دلباز تعبیه شده که به دلیل خوش‌منظر بودن، کیفیت فضایی بالایی دارد. این طبقه شامل دو اتاق خواب مستر است که یکی از خواب‌ها تراس بزرگی با چشم‌انداز عالی به حیاط پشت ویلا دارد. فضای این ویلا از نظر نور طبیعی و کوران هوا بسیار مناسب است.

جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس